Targi w Krakowie Sp. z o.o.
Jesteśmy największym na południu kraju i trzecim w Polsce organizatorem targów i kongresów. Od ponad 28 lat organizujemy międzynarodowe, branżowe imprezy, nieustannie poszerzając i unowocześniając sprawdzoną formułę targów, reagując na potrzeby rynku i kreując targowe trendy.
Większość naszych imprez odbywa się w Międzynarodowym Centrum Targowo-Kongresowym EXPO Kraków, ale z powodzeniem organizujemy również eventy w całej Polsce. Ważnym elementem naszej działalności jest organizacja międzynarodowych kongresów i konferencji dla zewnętrznych podmiotów – zajmuje się tym wyspecjalizowany PCO & DMC (Professional Congress Organizer & Destination Management Company).
Międzynarodowe Centrum Targowo-Kongresowe EXPO Kraków powstało na bazie wieloletniego doświadczenia operatora obiektu – firmy Targi w Krakowie. Funkcjonalność pomieszczeń oraz łatwa w obsłudze infrastruktura to największe zalety Centrum. Kompleksowa i profesjonalna obsługa Klientów oraz wsparcie Działu Technicznego na każdym etapie realizacji to gwarancja wspólnego sukcesu. Lubimy niestandardowe pomysły i realizacje - każda jest możliwa, a jedyne co nas ogranicza, to wyobraźnia!
Wierzymy w siłę spotkań. Targi i konferencje zmieniają formuły, ale w centrum zawsze pozostaje człowiek.
Należymy do:
Nasza działalność
-
Targi
Targi w Krakowie Sp. z o.o. są największym na południu kraju i trzecim w Polsce organizatorem targów i kongresów. Od ponad 28 lat organizujemy kilkanaście międzynarodowych, branżowych imprez, nieustannie poszerzając i unowocześniając sprawdzoną formułę targów, reagując na potrzeby rynku i kreując targowe trendy.
-
28
lat działalności
-
-
Kongresy
Ważnym elementem naszej działalności jest organizacja międzynarodowych kongresów i konferencji dla zewnętrznych podmiotów – zajmuje się tym wyspecjalizowany Dział PCO & DMC (Professional Congress Organizer & Destination Management Company). Targi, wystawy, kongresy, konferencje, seminaria i sympozja to nasza specjalność.
-
EXPO Kraków
Targi w Krakowie są właścicielem i wyłącznym operatorem Międzynarodowego Centrum Targowo-Kongresowego EXPO Kraków. Główną zaletą obiektu jest jego wielofunkcyjny charakter. To pozwala na nieograniczone wręcz możliwości aranżacji różnego typu wydarzeń.
-
14 000 m2
płaskiej powierzchni -
9
modułowych sal i pokoi spotkań
-
Zarząd Targów w Krakowie
-
Grażyna Grabowska
Prezes Zarządu
Współzałożycielka Targów w Krakowie. Magister filologii polskiej i filmoznawstwa na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Jagiellońskiego, absolwentka podyplomowych studiów z zakresu public relations. Od 1990 do 1993 roku kierownik działu kultury i zastępca sekretarza redakcji oddziału krakowskiego „Gazety Wyborczej”, w latach 1993-1996 szef działu reklamy w CRACOW EXPO CENTER. Członek założyciel Fundacji na Rzecz Rozwoju Kultury, członek założyciel Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Organizatorów Targów. Od 2004 członek Komisji Rewizyjnej Polskiej Izby Przemysłu Targowego, a następnie Rady PIPT, od 2015 wiceprezes Rady PIPT. W 2013 r. otrzymała odznakę honorową „Zasłużony dla Kultury Polskiej” oraz Srebrny Krzyż Zasługi od prezydenta Bronisława Komorowskiego, w maju 2014 r. order „Honoris Gratia”. Rok później została wyróżniona odznaką honorową za Zasługi dla Rozwoju Gospodarki. W firmie nadzoruje działy organizacji targów oraz dział promocji. Lubi wypoczywać z dala od miejskiego zgiełku, kocha filmy i jazz, pasjonuje się genealogią.
-
Ewa Woch
Wiceprezes
Współzałożycielka i wiceprezes firmy Targi w Krakowie. Od ponad 25 lat pracuje w branży targowo-kongresowej. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Polsko-Francuskiej Szkoły Zarządzania Uniwersytetu Lille. W latach 2008-2015 Dyrektor Zarządzający easyFairs Poland Sp. z o.o. Wyróżniona medalem Honoris Gratia za zasługi dla miasta Krakowa, laureatka konkursu Lider Małopolski 2015 w kategorii Manager Roku, członek Rady Izby Przemysłowo Handlowej w Krakowie. W firmie koncentruje się na współpracy z partnerami z kraju i zagranicy, kreowaniu nowych imprez targowych i kongresowych, nadzoruje Dział Kongresów (PCO) oraz Dział Wynajmów EXPO KRAKÓW. W życiu prywatnym największą jej pasją są podróże zwłaszcza te na końce świata. Z kontynentów nie była tylko na Antarktydzie, ale ta też jest w planach!
-
Paweł Nikliński
Wiceprezes
Współzałożyciel firmy Targi w Krakowie. Magister informatyki na Wydziale Matematyki i Fizyki Uniwersytetu Jagiellońskiego. W latach 1989 -1998 prezes i współwłaściciel DEXTER Sp. z o.o., jednego z pierwszych prywatnych Biur Kongresowych w Polsce. W roku 1991 Stypendysta SASAKAWA PEACE FUNDATION w Tokio. Od 1990 roku członek Junior Chamber International, w roku 1994 lokalny prezydent organizacji, od roku 1996 jej senator. Laureat Krakowskiego Dukata w roku 1997. Od 1996 roku członek Stowarzyszenia Klub Krakowski, zrzeszającego osoby związane z aktywnością gospodarczą, akademicką oraz społeczną, działające na rzecz rozwoju społeczno- gospodarczego Krakowa i regionu, w latach 2014 – 2018 roku wiceprezes Stowarzyszenia, a w latach 2018 – 2022 prezes Stowarzyszenia. Uhonorowany odznaką Honoris Gratia, zasłużony dla Miasta Krakowa. W Targach w Krakowie odpowiedzialny za finanse, IT i inwestycje. W latach 2008-2013 członek zarządy firmy easyFairs Poland Sp. z o.o. Prywatnie miłośnik narciarstwa alpejskiego, biegów średniodystansowych i fotografii rodzinnej.
-
Małgorzata Borowiec
Członek Zarządu / Główna księgowa
Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Krakowie, gdzie ukończyła studia na kierunkach z obszaru rachunkowości i zarządzania, prawa pracy oraz informatyki. Z Targami w Krakowie jest związana od 2002 roku, od 2014 roku pełni funkcję głównej księgowej spółki, w 2020 roku objęła dodatkowo funkcję Członka Zarządu Targów w Krakowie. Odpowiada za rozwój i wdrażanie strategii w obszarze finansów oraz zarządzania zasobami ludzkimi. W. Koncentruje się nad usprawnianiem procesów oraz implementacją nowych systemów w Spółce. Odpowiada za wellbeing w organizacji, a także aktywnie realizuje politykę CSR firmy. Od stycznia 2020 roku jest członkiem Rady Podatkowej Konfederacji Lewiatan z ramienia Polskiej Izby Przemysłu Targowego. Prywatnie wyznawczyni duńskiej filozofii Hygge. Ceni spotkania z bliskimi, dobre jedzenie, spacery, odpoczynek pod kocem z książką. Wielbicielka stand-upów i improwizacji teatralnej.
-
Marcin Bugajski
Członek Zarządu / Dyrektor administracyjno-techniczny obiektu
Z Targami w Krakowie związany od 1999 roku. Zawodową przygodę rozpoczął w dziale sprzedaży Targów HORECA®, będąc jednocześnie specjalistą ds. zabudowy stoisk targowych. W 2008 roku objął stanowisko kierownika działu organizacji technicznej, a od roku 2014 został dyrektorem administracyjno - technicznym obiektu EXPO Kraków. Począwszy od 2020 roku pełni dodatkowo funkcję członka zarządu Targów w Krakowie. Odpowiada za utrzymanie obiektu w jak najlepszym stanie technicznym oraz logistykę wszelkich odbywających się w nim eventów. Koncentruje się na działaniach mających na celu wspomaganie i poprawę efektywności funkcjonowania firmy w obszarach technicznych i organizacyjnych. Prywatnie zafascynowany wszystkim, co związane z Włochami, nie wyobraża sobie rozpoczęcia dnia bez filiżanki aromatycznego i mocnego espresso. Uwielbia dobrą kuchnię i najlepiej relaksuje się w gronie rodziny i przyjaciół.
-
Misja i wizja firmy
Misja i wizja firmy
Misja
W Targach w Krakowie wierzymy w siłę spotkań. Chcemy tworzyć wydarzenia, które łączą przedsiębiorców i inspirują do rozwoju. Od 28 lat kierujemy się rzetelnością, stawiając w centrum swojej uwagi ludzi – klientów, parterów biznesowych i pracowników.
- Nieustannie poszerzamy i unowocześniamy sprawdzoną formułę targów i kongresów ze szczególnym uwzględnieniem nowych technologii komunikacji.
- Szukamy nowych tematów wydarzeń elastycznie reagując na zmiany zachowań klientów.
- Nasze wydarzenia pomagają zdobywać wiedzę i budować kontakty, gdyż wierzmy, że to jest gwarancją sukcesu.
- Stawiamy na indywidualne podejście do naszych klientów i pracowników.
- Wykorzystując liczne atuty Krakowa i Małopolski łączymy polskich przedsiębiorców i naukowców z firmami z całego świata.
Wizja
Wspólnie z naszymi parterami biznesowymi chcemy dawać impuls do rozwoju firmom, które biorą udział w organizowanych przez nas wydarzeniach (i całym branżom), a tym samym wpływać na przyszłość całej gospodarki. Nowe kontakty biznesowe i wiedza zdobyta na targach zaowocują w przyszłości skutecznym i odpowiedzialnym prowadzeniem biznesu.